Wednesday, July 3, 2013

Kommande filmer

Jag brukar sitta och kolla på trailers för att se om det kommer något spännande framöver och nu tänkte jag visa några jag tycker verkar intressanta.


The Way, Way Back


Jag tyckte den verkade som en fin film, och jag tycker att Sam Rockwell är så bra. ska bli intressant.

About Time



Anchorman 2


Anchorman 2, uppföljaren till Anchorman alltså. Jag tyckte den första var rolig och Will Farell är fantastisk, och jag tror at 2an kommer bli riktigt bra.


The Kings of Summer


Verkar jättebra enligt mig. Jag älskar "Coming-of-age" historier. När jag såg Trailern tyckte jag den verkade bra från början, sedan spelade dem "Keeping Warm" med We Were Promised Jetpacks (mitt favoritband) och jag dog.


Paranoia


Spännande + Liam Hemsworth (yum!)


Catching Fire


UGH! Så jävla exalterad att jag skulle kunna spy. Så redo för fortsättningen. Måste nog läsa om Catching Fire innan filmen.



No comments:

Post a Comment